Ohlasy
Pojetí režiséra Gabriela Barreho se naprosto jednoznačně přiklonilo k typicky broadwayské show, založené na velmi efektní a propracované choreografii (Pavel Strouhal) a bombastických scénických efektech ...
...velkým překvapením byl i výkon kontroverzního Václava Noida Bárty, který rázně uťal zákulisní šuškandu a jisté protekci ...
Ozdobou a silnou stránkou pražského nastudování Carmen je soustředěný výkon živého a početného karlínského orchestru, který k téměř příkladnému provedení dovedl dirigent Ota Balage (střídá ho Kryštof Marek)
Carmen .... nabízí mnohé – v prvé řadě rodinnou SHOW, monstrózní scénu, na které je stále na co se dívat (Andrea Bartha), pestrobarevné atraktivní kostýmy (táž výtvarnice), velkolepé triky, odvážné akrobatické prcky, skvělou choreografii a chytlavé melodie osvědčeného autora.
Každá scéna pasuje tam, kam má a žádná není zbytečná. Zkrátka snad nejlépe zpracovaná dějová linka za poslední dobu ...
Písně ... zase až nebezpečně vstoupí do hlavy a už se jich jen tak nezbavíte.
A navíc, jak první, tak druhá půle má své jasně definované finále (u první poloviny sborové). Člověku se chce až vydechnout: KONEČNĚ!
„Carmen“ je v prvé řadě ohromná show plná barevných světel, akrobatických a eskamotérských dovedností a hromadných čísel.
Hodí se zde staré známé: „až oči přecházejí“.
Lucie Bílá... je velmi dobrou Carmen, ale zároveň je v ní dost z osobnosti Lucie Bílé...
O roli Josého se dělí Robert Jícha a Peter Strenáčik. Pěvecky jsou oba pánové excelentní.
Celkově se podařilo dostát slovům „něco takového tady opravdu ještě nebylo“.
Nechat si „Carmen“ ujít by byla věčná škoda ...
Shodli jsme se s Michalem Prostějovským na představení CARMEN už o přestávce, že se světovou premiérou vstoupil do Prahy nefalšovaný broadwayský muzikál ....
Hudební divadlo Karlín ve spojení s Divadlem Ta Fantastika popotáhlo pražskou muzikálovou scénu kus dopředu.
Jiří P. Kříž, XANTYPA
Hudební divadlo Karlín avizovalo velkolepou podívanou. Skutečně revuální obrazy zaplňují celé jeviště cirkusovou akrobacií, kouzelnickými čísly a ohňové efekty pocítíte i v prvních řadách termickým rázem.
Zručně aranžované velkoscény s výtvarně dominantní postavou Vyvolávače patří k tomu nejefektnějšímu, co můžete v Praze vidět.
Carmen – Lucie Bílá všechny své písně zpívá s přehledem a energií, jaká se jen tak nevidí a neslyší. Hraje si s každou replikou jak v textu písně, tak v mluveném slovu. Zřetelně z její postavy cítíme ten zvláštní druh fatálního smutku, i kdyby tato šelma ironicky slovy šermovala sebevíc.
Pokud přijdete na divadlo velkolepých scén a vynikající Lucii Bílou, neodejdete zklamáni.
Kdo muzikál správně chápe jen jako hru na dokonalé snění, tady ho dostává bez škrábanců.
Jan Šprincl, INSTINKT