Ohlasy

Pojetí režiséra Gabriela Barreho se naprosto jednoznačně přiklonilo k typicky broadwayské show, založené na velmi efektní a propracované choreografii (Pavel Strouhal) a bombastických scénických efektech ...

...velkým překvapením byl i výkon kontroverzního Václava Noida Bárty, který rázně uťal zákulisní šuškandu a jisté protekci ...

Ozdobou a silnou stránkou pražského nastudování Carmen je soustředěný výkon živého a početného karlínského orchestru, který k téměř příkladnému provedení dovedl dirigent Ota Balage (střídá ho Kryštof Marek)

Carmen .... nabízí mnohé – v prvé řadě rodinnou SHOW, monstrózní scénu, na které je stále na co se dívat (Andrea Bartha), pestrobarevné atraktivní kostýmy (táž výtvarnice), velkolepé triky, odvážné akrobatické prcky, skvělou choreografii a chytlavé melodie osvědčeného autora.

www.musical-opereta.cz


Každá scéna pasuje tam, kam má a žádná není zbytečná. Zkrátka snad nejlépe zpracovaná dějová linka za poslední dobu ...

Písně ... zase až nebezpečně vstoupí do hlavy a už se jich jen tak nezbavíte.

A navíc, jak první, tak druhá půle má své jasně definované finále (u první poloviny sborové). Člověku se chce až vydechnout: KONEČNĚ!

„Carmen“ je v prvé řadě ohromná show plná barevných světel, akrobatických a eskamotérských dovedností a hromadných čísel.

Hodí se zde staré známé: „až oči přecházejí“.

Lucie Bílá... je velmi dobrou Carmen, ale zároveň je v ní dost z osobnosti Lucie Bílé...

O roli Josého se dělí Robert Jícha a Peter Strenáčik. Pěvecky jsou oba pánové excelentní.

Celkově se podařilo dostát slovům „něco takového tady opravdu ještě nebylo“.

Nechat si „Carmen“ ujít by byla věčná škoda ...

WWW.MUSICAL.CZ


Shodli jsme se s Michalem Prostějovským na představení CARMEN už o přestávce, že se světovou premiérou vstoupil do Prahy nefalšovaný broadwayský muzikál ....

Hudební divadlo Karlín ve spojení s Divadlem Ta Fantastika popotáhlo pražskou muzikálovou scénu kus dopředu.

Jiří P. Kříž, XANTYPA


Hudební divadlo Karlín avizovalo velkolepou podívanou. Skutečně revuální obrazy zaplňují celé jeviště cirkusovou akrobacií, kouzelnickými čísly a ohňové efekty pocítíte i v prvních řadách termickým rázem.

Zručně aranžované velkoscény s výtvarně dominantní postavou Vyvolávače patří k tomu nejefektnějšímu, co můžete v Praze vidět.

Carmen – Lucie Bílá všechny své písně zpívá s přehledem a energií, jaká se jen tak nevidí a neslyší. Hraje si s každou replikou jak v textu písně, tak v mluveném slovu. Zřetelně z její postavy cítíme ten zvláštní druh fatálního smutku, i kdyby tato šelma ironicky slovy šermovala sebevíc.

Pokud přijdete na divadlo velkolepých scén a vynikající Lucii Bílou, neodejdete zklamáni.

www.i-divadlo.cz


Kdo muzikál správně chápe jen jako hru na dokonalé snění, tady ho dostává bez škrábanců.

Jan Šprincl, INSTINKT