Petr Košař

Od roku 1992 hrál a zpíval v divadle Semafor a v roce 1993 se tam stal zvukařem.

V letech 1994–1998 se účastnil projektu Jesus Christ Superstar, nejdříve jako mikrofonista a od konce prvního roku uvádění i jako zvukař.

V roce 1995 vytvořil sound design pro inscenaci My Fair Lady v Hudebním divadle v Karlíně, kde od té doby působí a dodnes vytvořil sound design pro inscenace Hello Dolly, Superhvězda Mařenka, Sny z Nového Yorku, Sugar (Někdo to rád horké), Klec bláznů, Anděl s ďáblem v těle, Rosemarie, Viktor/Viktorie, Za zvuků hudby, Netopýr, Chicago, West Side Story, Noc na Karlštejně, Jekyll & Hyde a naposledy muzikálu Producenti.

V roce 1997 natočil CD první české nahrávky muzikálu Hello Dolly.

Na přelomu let 1998 a 1999 vytvořil sound design původního českého muzikálu Rusalka ve zcela novém divadle Milénium a tamtéž i sound design muzikálu Starci na chmelu.

Vytvořil sound design slavného muzikálu Les Misérables – Bídníci, který měl premiéru v Goja Music Hall na pražském holešovickém Výstavišti v září 2003, a v roce 2004 sound design pro Miss Saigon ve stejné produkci a sound design pro muzikál Producenti a Limonádový Joe v Hudebním divadle Karlín.